هافبک بارسلونا به ستايش از سرمربي تيمش پرداخت و او را با آراگونس، سرمربي سابق تيم ملي فوتبال اسپانيا تشبيه کرد.


بارسلونا در فصل جاري ليگا با هدايت خراردو مارتينوي آرژانتيني خيره‌کننده ظاهر شده و در 13 بازي، 12 پيروزي و تنها يک تساوي کسب کرده تا با 37 امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد.

به گزارش ايسنا،ژاوي هرناندس که به دنبال آسيب‌ديدگي‌هاي پياپي کارلس پويول، بازوبند کاپيتاني تيمش را به بازو مي‌بندد پس از پيروزي قاطعانه برابر رئال بتيس به ستايش از خراردو مارتينو پرداخت و گفت: از شيوه کار مارتينو خوشم مي‌آيد. او مرا به ياد آراگونس مي‌اندازد. تاتا به خوبي فوتبال را مي‌فهمد و خيلي سريع با فلسفه بازي بارسلونا آشنا شد. او برخورد بسيار خوبي با بازيکنان باتجربه و قديمي تيم دارد.

او افزود: مارتينو به بازيکنان نزديک است. او عاشق پيروزي بوده و در آرژانتين افتخارات زيادي به دست آورده است. در اينجا همه به مارتينو احترام مي‌گذارند؛ چراکه کمک زيادي به تيم کرده است.

ژاوي يکي از وفادارترين بازيکنان بارسلونا به شمار مي‌آيد. او در سال‌هاي حضور خود بارها با پيشنهادهاي خوب مواجه شد اما ترجيح داد در تيمش بماند: «بارها با پيشنهادي خوبي مواجه شدم اما ترجيح دادم در بارسلونا بمانم؛ چرا که عاشق اين تيم هستم. احساساتم هيچ‌گاه اجازه نمي‌دهد که بارسلونا را ترک کنم.»

نيمار در فصل جابه‌جايي تابستاني به بارسلونا پيوست. او خيلي زود در تيم جديدش جا افتاد و الان يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان آبي‌-آناري‌ها است. ژاوي به ستايش از هم‌تيمي برزيلي‌اش پرداخت و گفت: عملکرد خوب نيمار من را غافلگير نکرد. او عملکرد خيره‌کننده‌اي در زمين دارد و بازيکني است که مي‌تواند سرنوشت‌ساز ظاهر شود و يک تنه نتيجه بازي‌ها را تغيير دهد. او هم خوب گل مي‌زند و هم پاس‌هاي زيبايي مي‌دهد. در جام کنفدراسيون‌ها عملکرد نيمار را زير نظر داشتيم. او بسيار خوب ظاهر شد و بازي به بازي در حال پيشرفت و بهتر شدن است.

varzesh3.com



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, | 20:54 | نویسنده : احسان |

ستاره باشگاه بارسلوتنا به دليل آسيب ديدگي بين 6 تا 8 هفته نمي‌تواند در ترکيب تيمش به ميدان برود.


ليونل مسي صبح امروز در زمين تمريني بارسلونا حاضر شد اما باز هم در ناحيه همسترينگ پاي خود احساس درد کرد.

به گزارش فارس،او در ديدار بارسلونا و رئال بتيس دچار آسيب ديدگي شد و در نيمه نخست از ترکيب تيمش بيرون رفت. پس از معاينه‌هاي دقيقي که روي پاي وي به عمل آمد مشخص شد که به مدت 6 تا هشت هفته نمي‌تواند براي تيمش به ميدان برود.

اين چهارمين آسيب ديدگي ستاره آرژانتيني از ناحيه همسترينگ در سال 2013 است. او پيش از اين در ديدار ليگ قهرمانان اروپا مقابل پاري سن ژرمن در ماه آوريل، در سوپر جام باشگاه‌هاي اسپانيا در آگوست و مقابل آلمريا در سپتامبر نيز دچار همين آسيب ديدگي شده بود.

varzesh3.com



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, | 20:48 | نویسنده : احسان |

بارسلونا در شبي که ليونل مسي بازهم مصدوم شد با درخشش فابرگاس رئال بتيس را با نتيجه چهار بر يک شکست داد.


هفته سيزدهم رقابت‌هاي ليگا با انجام چهار ديدار به پايان رسيد که در حساس ترين بازي بارسلونا موفق شد با نتيجه پرگل چهار بر يک ميزبانش رئال بتيس را در هم بکوبد و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه دهد.

گل‌هاي بارسلونا را در اين ديدار نيمار(36)، پدرو(37) و سسک فابرگاس(63 و 79) به ثمر رساندند.

نکته جالب اين ديدار آسيب ديدگي ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا بود که در دقيقه 21 از بازي به ناچار تعويض شد و جاي خود را به آندرس اينيستا داد. اين براي سومين بار در اين فصل است که مسي با آسيب ديدگي مواجه مي‌شود. او در ديدار برابر رئال بتيس براي پنجمين بازي پياپي از زدن گل بازماند که اين از فصل 2007-2008 تا الان بي سابقه بوده است.

ستاره بارسلونا در اين ديدار سسک فابرگاس بود که دو گل به ثمر رساند و يک گل پاس گل هم داد. بارسلونا با اين پيروزي 37 امتيازي شد و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه داد.

در ديگر ديدار حساس، اتلتيکو مادريد با تساوي يک بر يک برابر ويارئال متوقف شد تا اختلاف اين تيم با بارسلونا صدرنشين به سه امتياز افزايش يابد.

در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي ويارئال برگزار شد شاگردان سيمئونه آرژانتيني بازي را بهتر شروع کردند و در دقيقه 2 به گل رسيدند اما اوشه مهاجم نيجريه‌اي ويارئال در دقيقه 79 گل تساوي را براي تيمش به ثمر رساند تا امتيازها تقسيم شود.

نتايج ديگر ديدارها:

والنسيا 2- وايادوليد 2

اسپانيول يک - سويا 3

varzesh3.com



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, | 20:45 | نویسنده : احسان |

m1.ir_.jpg 

 

 

49121.jpg

 

v7195_185851_1271.jpg

 

پسر مسی.jpg 

 

لیونل مسی (23).jpg

 



تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, | 18:32 | نویسنده : احسان |

رئيس و مدير فوتبالي باشگاه بارسلونا بر سر انتخاب جانشين دروازه‌بان اين تيم با يکديگر اختلاف دارند.


آندوني زوبيزارتا از زمان پيوستن به کادر فني بارسلونا با يکي از سخت‌ترين چالش‌هايش روبرو شده و آن‌ هم پيدا کردن جانشيني براي ويکتور والدس است. در حالي که دروازه‌بان کاتالان‌ها در شرايط خوبي قرار دارد، زوبيزارتا کار سختي در پيش دارد.

به گزارش فارس،در حال حاضر به نظر مي‌رسد، مسابقه‌اي دو طرفه ميان دو رقيب براي پوشيدن پيراهن شماره يک بارسلونا در حال شکل‌گيري است اما هنوز هيچ‌ چيز قطعي نشده است.

دو پيشتاز در مسابقه جانشيني والدس، مارک آندره ترشتگن و تيبات کورتوئيس هستند. حالا مشکل کجاست؟ دروازه‌بان آلماني اولويت اول زوبيزارتا است، در حالي که ساندرو روسل دروازه‌بان بلژيکي را ترجيح مي‌دهد. بايد ديد که آنها چطور اين اختلاف را حل مي‌کنند اما چيزي که قطعي است اين است که جاي والدس در تيم خالي مي‌شود.

varzesh3.com



تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, | 17:58 | نویسنده : احسان |

پيکارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان با نبرد‌هاي تماشايي ميان حريفان انگليسي و آلماني و نيز رويارويي روسونري‌هاي ايتاليايي با کاتالان‌هاي اسپانيايي ادامه خواهد يافت.


پيکارهاي سومين هفته از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا فرداشب (سه‌شنبه) در گروه‌هاي 5 تا 8 انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، از جمله اتفاقات مهم اين شب دو نبرد انگليسي - آلماني است. ديدارهايي که يک سوي آن نماينده‌اي از ليگ برتر حضور دارد و طرف مقابلش حريفي از بوندس‌ليگا آلمان خواهد بود.

بر همين اساس در گروه 5 شالکه ژرمن‌ها ميزبان چلسي بريتانيايي‌هاست. رقبايي که هر دو آبي‌پوش هستند.

در گروه 6 نيز آرسنال انگليس در ورزشگاه اتحاد با بورسيادورتموند آلمان ديدار مي‌کند. پيکاري که به خاطر تقابل انديشه‌هاي آرسن ونگر و يورگن کلوپ، مربيان دو تيم تماشايي خواهد شد.

در اين ميان حضور ملي‌پوشان آلماني آرسنال همچون مسعود اوزيل و پرمرته‌ساکر با بازيکنان هموطن نيز از نکات قابل ذکر اين بازي است.

يک ديدار بحث‌انگيز و تماشايي اين تاريخ نيز اختصاص به مصاف آ.ث‌ميلان ايتاليا با بارسلوناي اسپانيا دارد. نبردي که گويا ميان روسونري‌ها و کاتالان‌ها به طور پيوسته بايد تکرار شود.

و اين بار مصاف جديد در ورزشگاه سن‌سيرو به ميزباني ميلان انجام شود.

*گروه 5:

1- شالکه آلمان 6 امتياز

2- چلسي انگليس 3 امتياز (تفاضل گل 3)

3- بازل‌ سوئيس 3 امتياز (تفاضل گل صفر)

4- استه‌وا بخارست روماني بدون امتياز

*گروه 6:

1- آرسنال انگليس 6 امتياز

2- بورسيادورتموند آلمان 3 امتياز (تفاضل گل 2)

3- ناپولي ايتاليا 3 امتياز (تفاضل گل 1-)

4-المپيک مارسي فرانسه بدون امتياز

*گروه 7:

1- اتلتيکو مادريد اسپانيا 6 امتياز

2- پورتو پرتغال 3 امتياز

3- آسترويا وين اتريش يک امتياز (تفاضل 1-)

4- زنيت روسيه يک امتياز (تفاضل 2-)

*گروه 8:

1- بارسلونا اسپانيا 6 امتياز

2- آ.ث‌ميلان ايتاليا 4 امتياز

3- آژاکس آمستردام يک امتياز

4- سلتيک اسکاتلند بدون امتياز

varzesh3.com



تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, | 15:18 | نویسنده : احسان |

جراردو مارتينو، مربي بارسلونا گفته ليونل مسي بايد در طول فصل سالم و آماده باشد.


مارتينو در پيروزي هفت بر صفر تيمش مقابل لوانته، مسي را در اواسط نيمه دوم تعويض کرد و آندرس اينيستا را به جايش به ميدان فرستاد.

او مي‌گويد: «با ليو صحبت کردم. او هر از گاهي نياز به استراحت دارد.

البته زماني که رقابت دو تيم نزديک باشد حتي بزرگ‌ترين احمق دنيا هم تعويضش نمي‌کند!

اما فصل طولاني است. بازي‌هاي دشواري در پيش است. مسي بسيار باهوش است و از اين موضوع باخبر است.»

اما نيمار هم مقابل لوانته تنها 25 دقيقه بازي کرد و يک کارت زرد هم گرفت. تاتا مي‌گويد: «بايد به نيمار زمان بدهيم تا ذره ذره با شرايط تطبيق يابد. اگر بيش از حد سريع پيش برويم به او و تيم آسيب مي‌زنيم.»

ترديدهايي درباره ميزان آمادگي بارسلونا وجود داشت. آنها در مالزي نمايش خوبي نداشتند. اما مربي جديدشان مي‌گويد: «اين نحوه شروع فصل بهتر از تمام آن چيزهايي است که مي‌توانستم تصور کنم! حالا بايد در همين سطح ادامه دهيم.

من عاشق فلسفه بارسلونا هستم و مي‌خواهم پسران برخي چيزهايي که از دست داده بودند را دوباره بازگردانند.»

varzesh3.ir



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 22:52 | نویسنده : احسان |

بازيکن شيليايي بارسلونا اعلام کرد که براي حضور در اولين بازي تيمش در فصل جديد انگيزه فراواني داشته است.


الکسيس سانچس که اولين گل بارسلونا در فصل جديد را مقابل لوانته به ثمر رساند در بهترين شرايط خود از زمان پيوستن به آبي‌اناري‌ها قرار دارد. بازيکن شيليايي که پراستفاده‌ترين بازيکن مارتينو در اردوي پيش از فصل بوده پس از پاسکاري زيباي ژاوي و فابرگاس موفق شد دروازه لوانته را باز کند.

به گزارش فارس، وي در اين باره اظهار داشت: براي پيروزي به ميدان رفته بوديم. انگيزه زيادي به من داده شده بود و اين بازي براي من بسيار مهم بود.

سانچس همچنين در خصوص تعويض مسي خاطرنشان کرد: بازي‌هاي نزديک به هم داريم؛ يکي روز چهارشنبه و ديگري روز يکشنبه و مسي را براي همه بازي‌ها نياز داريم. او براي ما حياتي خواهد بود اگر مي‌خواهيم در اين فصل به قهرماني برسيم.

وي اضافه کرد: همه‌ چيز با تاتا بسيار خوب پيش مي‌رود و اين پيروزي نتيجه کار سختي است که در هفته‌هاي اخير انجام داديم.

varzesh3.ir



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 22:51 | نویسنده : احسان |

بارسلونا در اولين بازي فصل تازه لاليگا با قدرت لوانته را در هم کوبيد


بارسلونا دفاع از عنوان قهرماني را با پيروزي درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.



اين اولين برد رسمي تاتا مارتينو با بارسلونا بود. او در اين مسابقه آندرس اينيستا، نيمار و جوردي آلبا را نيمکت‌نشين کرده بود.



تنها کمتر از سه دقيقه طول کشيد تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسي عالي به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسيس سانچس پاس داد و بال شيليايي هم به آساني گل‌زني کرد.



بارسلونا کنترل کامل بازي را در دست داشت و در دقيقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسي بلند را با سينه در مسير ليونل مسي قرار داد و اين بازيکن آرژانتيني با همکاري با پدرو گل‌زني کرد.



لوانته به‌ندرت حتي صاحب توپ مي‌شد و در دقيقه 30 گل سوم را هم دريافت کرد. اين بار مسي توپ را از داويد ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دني آلوز در اين ميان روي توپ تاثيري عالي گذاشت. توپ در نهايت با دفع کيلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسيد و او هم با شوتي خوب گل زد.



پدرو دقايقي بعد نام خود را در ميان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدريانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌اي دقيق به کنج دروازه زد.



بارسلونا در دقيقه 42 به گل پنجم هم رسيد. روي تکل بد پدرو لوپس روي آدريانو بود که داور اعلام پنالتي کرد و مسي گل زد. سپس در دقيقه 44 گل ششم به ثمر رسيد. اين بار روي پاس عمقي عالي مسي بود که چابي با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌اي که با کف پا زد توپ را از بين پاهاي ناباس به گل تبديل کرد.



مردان مارتينو در نيمه دوم با خونسردي بازي را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نيمار و اينيستا هم در اواسط نيمه به بازي رفتند و نمايش خوبي داشتند.



در نهايت پدرو در دقيقه 73 گل آخر بازي را زد. فابرگاس روي پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حريف را جا گذاشت و توپ را در فرصتي عالي به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

varzesh3.ir



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 22:48 | نویسنده : احسان |

ويکتور والدس، دروازه بان بارسا، معتقد است که کارلو آنچلوتي در مورد استفاده از ديه گو لوپس به جاي ايکر کاسياس در اولين ديدار فصل جديد رئال اشتباه کرد.


کاسياس که فصل گذشته توسط ژوزه مورينيو نيمکت نشين شد، در اولين ديدار فصل جديد رئال هم نيمکت نشين ديه گو لوپس بود؛ تصميمي که والدس آن را زير سوال برد.

او به ال موندو دپورتيوو گفت:" از اينکه کاسياس نيمکت نشين بود، تعجب کردم. در جام کنفدراسيون ها، او بعد از يک دوره سخت و بازي نکردن براي چند ماه، خيلي خوب کار کرد.

من ديدم که او غيرممکن را ممکن کرد. به نظر من، او بهترين است. من از اين تصميم متعجب شدم اما اين مربوط به باشگاه من نيست و چيز بيشتري براي گفتن ندارم.

او بي ترديد بهترين است. دوست دارم او بيشتر بازي کند. براي من رقابت با او يک چالش است."

بارسا در دومين ديدار فصل جديد مقابل اتلتيکو مادريد قرار خواهد کرد، در حالي که رئالي ها با گرانادا روبرو خواهند شد.

varzesh3.ir



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 22:44 | نویسنده : احسان |

فابرگاس                                                   

.سسک فابرگاس                                               

سسک فابرگاس                                        

سسک فابرگاس                                         

 

 

سسک فابرگاس

 

سسک فارگاس

 



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 21:36 | نویسنده : احسان |

لیونل مسی آرژانتین                                                    

بازیکنان بارسلونا در رختکن                                                       

بارسلونا 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 21:30 | نویسنده : احسان |

.پویول

 

کارلوس پویول

 

کارلوس پویول

 

پیکه

 

جرارد پیکه



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 21:24 | نویسنده : احسان |

دنی آلوز

 

دنی آلوز

 

عکس جدید مسی

 

عکس جدید مسی

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 21:12 | نویسنده : احسان |

الکسیس سانچز                                                

الکسیس سانچز                                             

الکسیس سانچس



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 21:8 | نویسنده : احسان |

جوردی آلبا

 

جوردی آلبا

 

 



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 21:3 | نویسنده : احسان |

آدریانو

 

آدریانو

 

آدریانو



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 20:43 | نویسنده : احسان |

اریک ابیدال

 

ابیدال

 

ابیدال

 

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 20:37 | نویسنده : احسان |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 20:10 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت